Maaliskuun paketti saapui muutamia päiviä sitten.

Odotin innolla pakettia, koska olin jo käynyt kurkistelemassa mitä kaikkea muut rinkiäiset olivat paketeistansa saaneet.

WP_000005-normal.jpg

Minun paketissa oli:

  • Kortti
  • Kirje
  • Brezelneja
  • Säilyke aprikooseja
  • Kanelia
  • Aprikoosimarmeladia
  • Tummaa leivontasuklaata
  • Liivatelehtiä
  • Reseptit (leipävanukas, Charlotte Russe, Churrot ja Pavlova)

Kaikki reseptit kokeilemisen arvoisia. Churrot ovat ainoa mitä näistä olen aikaisemmin kokeillut (syönyt). Charlotte Russea ajattelin tehdä pääsiäiseksi. Pavlovaa olen ihaillut, mutta koska en ole marengin ystävä, on se saanut jäädä.

Tänä aurinkoisena sunnuntaina tein jotain poikkeuksellista :)

 

WP_000006-normal.jpg

Tässäpä Pavlova minun tapaan :)

Hyödynsin paketista löytyviä säilyke aprikooseja.

Kaikki muu löytyikin kaapista.

 

Aurinkoista kevättä !